Miksi on helppo tulla jonoon?

Jonossa seisominen ei miellytä ketään. Mobiilipohjainen ratkaisu kuten tekee jonottamisesta helpompaa, antaa jonotusajan asiakkaan käyttöön ja tekee mahdolliseksi säästää asiakaspalvelun hallintakuluissa. on varma ja kestävä ratkaisukokonaisuus asiakaspalvelun järjestämisestä alusta loppuun. Alla voit tutustua sovelluksemme ominaisuuksiin, joilla erotumme muista markkinoilla olevista jononhallintajärjestelmistä.

Asiakas
Yritys
Kuvake älypuhelimesta, jonka keskellä jonotuslippu.
Mobiili- & virtuaalijonot
Jonoon liittyminen etänä tekee palvelusi helposti lähestyttäväksi ja antaa asiakkaalle valinnanvapauden käyttää ajan jonossa haluamallaan tavalla.
Joulukello, jonka päällä on ilmoituskupla.
Ilmoitukset heti
Sovellus lähettää reaaliaikaisia ilmoituksia asiakkaan paikasta jonossa. Tämä helpottaa asioinnin suunnittelua ja asiakas voi saapua paikan päälle vasta omalla vuorollaan.
Tietokoneen ruutu, jossa vihreä kasvukäyrä nousee ylös.
Päivittyvät tilastot
Hyödyntämällä tämän hetken asiointidataa ratkaiset ja tunnistat asiakaspalvelun haasteet nopeammin. Palvelusi pystyy vastaamaan entistä nopeammin asiakkaiden odotuksia.
Ihminen, jonka ympärillä kiertää viivoja ympyrämuodossa kuin pyörre.
Asiakaskeskeinen palvelu
pyrkii luomaan läpinäkyvän, turvallisen ja kertaluontoisen ratkaisun asiakaspalvelun järjestämiseen. Asiakkaasi näyttäytyvät muina kuin jonotusnumeroina.
Uusi kansainvälinen esteettömyysmerkki.
Esteettömyys
Sovelluksiamme kehitetään vastaamaan WCAG 3.0 ohjeistuksia esteettömyyden tuesta. Ruudunlukutoimintoa lisätään parhaillaan ja työ valmistuu arvioidusti alkukesään 2021 mennessä (Q2-2021).
Kalenteri, jonka päällä vihreä ok-merkki.
Ajanvaraus
Järjestelmässämme vaihdat vaivatta numeroilla jonottamisen ja varattujen aikojen välillä. Näin takaat palvelusi jatkuvuuden muutoksista huolimatta.
kaksi puhekuplaa.
Automatisoitu palaute
Saat välitöntä palautetta asiakkailtasi palvelutilanteesta. Käyttämällä tätä dataa voit analysoida käytännön toimivuutta.
Pilvi, josta laskeutuu johtoja, joiden päässä on pienet pallot.
API support
Voit integroida ohjelmointirajapinnoilla sovelluksemme verkkosivuillesi, mobiilisovellukseesi, asiakasrekisteriisi tai muuhun valitsemaasi järjestelmään, jolloin asiakkaasi ja henkilökuntasi tarvitsevat vain yhden alustan.
Jonotus etänä
Kuvakaappaus sovelluksen näkymästä lähellä olevista paikoista.
Saat valinnanvapauden käyttää jonotusaika haluamallasi tavalla, koska jonoon voi liittyä mistä vain. Paikantamalla sijaintisi näytämme lähistöllä olevat palvelut, jotka käyttävät :tä.
Ilmoitukset heti
Kuvakaappaus sovelluksen push-ilmoituksen tekstistä.
Säännöllisillä ajantasaisilla ilmoituksilla pysyt perillä paikastasi jonossa. Voit saapua paikalle vasta omalla vuorollasi.
Välitön palaute
Kuvakaappaus sovelluksen palauteikkunasta.
Anna palautetta helposti asiakaspalvelun laadusta ja asiointikokemuksestasi, jolla yritykset parantavat palveluaan vastaamaan odotuksiasi välittömästi.

Monta tapaa tulla jonoon

Liity jonoon mistä vain käyttämällä omaa laitettasi. Lataa sovelluksemme iOs:lle, Androidille tai käytä puhelimesi verkkoselainta. Jonoon on mahdollista liittyä myös walk-in kioskeista paikan päällä.
apple logo Sovellus iPhonelle

Lataa Apple storesta

android logo Sovellus Androidille

Hanki Google Play -storesta

world wide web logo Käytä selainversiota

puhelimella tai tietokoneella

itsepalvelu walk-in kioskin kuvake. Walk-in kiosk

Sisältää paperitulosteiden tuen

Kenelle on suunnattu

Asiakaspalvelun ylläpitäminen vaatii kestäviä ratkaisuja asiakkaiden muuttuvien tarpeiden tunnistamiseen ja niihin vastaamiseen. Voit kustomoida brändisi alustalla. -sovelluksen avulla on mahdollista vastata ja tunnistaa asiakkaiden tarpeita ennen heidän tapaamistaan palvelupisteellä. Monikäyttöisen sovelluksemme englanninkielinen versio Qtip.Me on todistettavasti onnistunut seuraavissa:

  • Asiakaspalvelun sujuvoittaminen
  • Asiakastyytyväisyyden parantaminen
  • Odottamisen vähentäminen
  • Henkilökunnan motivaation parantaminen
  • Henkilöstö- ja tilaresurssien optimointi

on sovellus jokaiselle, joka haluaa jonottaa turvallisesti etänä. Se sopii erikokoisille yrityksille pienyrittäjästä isoon konserniin, jos asiakaspalvelusi toimii paikan päällä tai ajanvarauksella. Oli siis kyseessä pankki, parturi, terveys-ja hyvinvointikeskus, infopiste, suutari, teleoperaattorin kioski, take away:tä tarjoava ravintola tai virasto - sovelluksellamme varmistat, että asiakkaasi löytävät jonoon. Kirjautuminen ja tietojen syöttäminen on yksinkertaista ja kuukausipakettimme on helppo päivittää. Löydät yhdestä paikasta siis asiakaspalveluprosessin alusta loppuun.

Jono ihmisiä kuvattuna edestäpäin, heistä näkyy vain jalat.

Mitä asiakkaamme sanovat palvelustamme?

Lue asiakkaidemme kokemuksia kansainvälisestä tuotteestamme Qtip.Me

Hinnoittelu

Hinnoittelumme on helppo, läpinäkyvä ja sopiva kaikenkokoisille yrityksille. Kaikki paketit alkavat 30 päivän ilmaisella kokeilujaksolla, jota on mahdollista laajentaa.

Basic
79€
/ kk
Yksi jono / sijainti

1500 jonotuslippua / kk

3 tunnusta henkilökunnalle / sijainti

24/5 sähköpostituki

Standard
149€
/ kk
Kolme jonoa / sijainti

3600 jonotuslippua / kk

9 tunnusta henkilökunnalle / sijainti

24/5 Sähköpostituki

Premium
349€
/ kk
Seitsemän jonoa / sijainti

Rajoittamaton jonotuslippuja

9 tunnusta henkilökunnalle / sijainti

24/7 sähköpostituki

Enterprise
Ota yhteyttä
Palvelu omilta palvelimiltanne

24/7 priority -tuki

Helppo integroida useampaan sovellukseen

Mukauta** omien tarpeidesi mukaan

**Mukautuksista peritään lisämaksuja kehitystiimin työmäärän mukaan.