Helppo palautejärjestelmä, jonka tuloksia voit soveltaa heti.
Sinä ja asiakas näette jonotustilanteen ja voit reagoida välittömästi.
Ilmoitukset omasta vuorosta ja sen lähestymisestä suoraan asiakkaan laitteeseen.
Voit näyttää jonon tilanteen myös aulan ruudulla, verkkosivulla tai mobiilisovelluksessasi. Tarvitset vain internet-yhteyden.
Kun et voi pitää jonoja auki, voit antaa asiakkaan varata ajan samassa sovelluksessa.
Kehitämme sovelluksemme toimimaan saumattomasti ruudunlukuohjelmissa ja varmistamme WCAG 3.0 mukaisen saavutettavuuden. (Valmis 2021 alkuvuonna)
Katso lähellä olevat palvelut, joihin voit ottaa vuoronumeron. Valitse haluamasi.
Näet jonon pituuden jo ennen vuoronumeron ottamista.
Saat ilmoituksia vuorosi lähestyessä puhelimeesi joko tekstiviestillä tai sovelluksessa.
Voit arvioida saamasi palvelun välittömästi sovelluksessa yhdellä klikkauksella.
Asiakaspalvelijana näet jonon tilanteen ohjauspaneelista. Valitset palveltavan jonon.
Kun haluat kutsua asiakkaan, painat vain “Kutsu seuraava”. Asiakas saa ilmoituksen automaattisesti palvelupisteestä.
Voit missä vain vaiheessa katsoa, miten asiakaspalvelu sujuu ja millaista palautetta saat.
Tarjoamme monia keinoja ja vinkkejä tilastojen hyödyntämiseen ja asiakaspalvelun tuottavuuden parantamiseen, mutta emme koskaan kerää asiakkaastasi henkilökohtaisia tietoja.
Ota meihin yhteyttä, kun jokin ei toimi tai sinulla on kysyttävää.
Ota yhteyttä asiakaspalvelun tukeenLue viimeisimmät kuulumiset ja päivitykset sekä tarinoita jonottamisesta.
Vieraile blogissa